Ofisiant
Vəzifə:
- Müştərilərin qarşılanması və xidmət etdilməsi;
- Müştəriləri məhsullar haqqında məlumatlandırmaq;
- Sifarişləri qəbul etmək;
- Müştərilərlə işləmək bacarığı;
- Müəyyən olunmuş xidmət standartlarına uyğun məhsulların təqdim olunması;
- Restoranda xoş atmosferin yaradılması;
- Müstərilərə fakturaların təqdim olunması.
Tələblər:
- Ofisiant vəzifəsində azı 1 il təcrübəsi olan;
- Rus və azərbaycan dilini mükəmməl bilmək;
- Aktivlik,diqqətlik və dəqiqlilik;
- Komdada işləmək və qazanmaq arzusunda olmaq.
İş şəraiti:
- Aylıq əmək haqqı + bonus;
- AR ƏM uyğun qeydiyyata almaq;
- İş qrafiki: 9 saat (növbəli);
- Nahar və forma şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Kuryer
Vəzifə:
- Sifarişin vaxtında ünvana səliqəli və qüsursuz çatdırılması;
- Bukletlərin paylanılması.
Tələblər:
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsi (kateqoriya uyğun sürücülük vəsiqəsi);
- Nizam-intizamlı olmalı, verilən tapşırıqları dəqiq və vaxtında yerinə yetirməli;
- Şəhəri yaxşı tanımalı;
- Naviqatordan istifadə (WAZE) bacarığı;
- Səliqəli görünüş (hər zaman üzü təraşlı);
- Ünsiyyətçil (danışıq və davranış qaydalarını bilməli);
- Şirkət daxili qaydalara tam şəkildə riayət etmək.
İş şəraiti:
- Aylıq əmək haqqı + bonus;
- AR ƏM uyğun qeydiyyata almaq;
- Forma, nömrə və balans şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Çağrı Mərkəzi operatoru
Vəzifə:
- Sifarişlərin qəbul edilməsi;
- Zənglərin İiko sistemində qeydiyyatının aparılması;
- Müştəriləri məhsullar haqqında məlumatlandırmaq.
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək;
- Qeyd olunan sahə üzrə təcrübəyə malik olmalı;
- Yaxşı diksiya və aydın nitqə malik olmalı;
- Əla ünsiyyət bacarıqları;
- Komandada işləmək bacarığı, məsuliyyət, təşkilatçılıq və özünü inkişaf etdirməyə meylli.
İş şəraiti:
- Aylıq əmək haqqı + bonus;
- AR ƏM uyğun qeydiyyata almaq;
- İş qrafiki: 9 saat (növbəli);
- Nahar və forma şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Xadimə
Vəzifə:
- Restoranda təmizlik işlərini təmin etmək və nəzarət etmək.
Tələblər:
- Nizam-intizamlı olmalı, verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməli;
- Səliqəli görünüş;
- Təmizlik məhsullarının istifadə qaydasını bilməli;
- Şirkət daxili qaydalara tam şəkildə riayət etmək.
İş şəraiti:
- Aylıq əmək haqqı + bonus;
- AR ƏM uyğun qeydiyyata almaq;
- 2 növbəli iş rejimi;
- Uniforma və nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
Pizzaçı
Vəzifə:
- Pizzaların hazırlanması;
- Sednviçlərin, salatların, qəlyanaltıların və pastanın hazırlanması;
- Xəmirin kündələnməsi;
- Tərəvəzlərin doğranılması.
Tələblər:
- İş təcrübəsi tələb olunmur, öyrətməyə hazırıq!
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş yerində təmizliyə riayət etmək;
- Şirkət daxili qaydalara riayət etmək.
İş şəraiti:
- Aylıq əmək haqqı + bonus;
- AR ƏM uyğun qeydiyyata almaq;
- İş qrafiki: 9 saat (növbəli);
- Nahar və forma şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Kassir
Vəzifə:
- Birbaşa rəhbər və mentor tərəfindən verilən təlimatları, məlumatları fəal şəkildə öyrənir;
- Kassa depozitinin yoxlanılmasını icra edir;
- Restoranda olan cihaz, avadanlıq və qurğuların fasiləsiz işləməsinə nəzarət edir;
- Proqram təminatının düzgün işləməsinə nəzarəti həyata keçirir, nasazlıqların aradan qaldırılmasını təşkil edir;
- İşçi heyətinin qayda pozuntuları və müştəri narazılıqları haqqında müvafiq məlumatı növbə menecerinə və ya restoran menecerinə məlumat verir;
- Lazım gəldikdə, ofisiant heyətinin vəzifə öhdəliklərini icra edir;
- Sifarişlərə əlavələrin hazırlanmasını həyata keçirdir;
- Sifariş qəbulunu həyata keçirir;
- İş mühitində rahat və dəstəkverici mühitin yaradılmasına töhvə verir;
- Malların yararlılıq müddətinə və keyfiyyətinə nəzarət edir;
- Restoran məhsullarının keyfiyyətinə dair təkliflər verir, qalıqları vaxtında göndərir, dövriyyəsinə nəzarət edir, “stop list”lə işləyir;
- Sifarişlərin müştərilərə göndərilməsinin və hazırlanmasının düzgünlüyünə nəzarət edir və təmin edir;
- Qonaqların suallarını cavablandırır, yaranmış problem və anlaşılmamazlıqları həll edir, qonaqların rəylərinin öyrənilməsi üçün sorğuları həyata keçirir, prosesdə iştirak edir və sorğu nəticələrinə əsasən, müvafiq təkliflər verir;
- Öz səlahiyyətləri daxilində aşkar edilmiş bütün çatışmazlıqlar barədə birbaşa rəhbərə dərhal məlumat verir.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 1-3 il təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili (İngilis dili arzuolunandır);
- Yaş 20-35;
- Ofis proqramlarının biliyi;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Stresə davamlı, gülərüz, punktual, məsuliyyətli;
- İdarə etmə bacarıqları.
İş şəraiti:
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- AR əmək qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Əmək haqqı müsahibə zamanı namizədin biliklərinə əsasən müəyyənləşdiriləcək.
* ilə işarələnmiş hissələrin doldurulması mütləqdir.
Hədiyyəni seçin
Səbət
Bir neçə saniyə ərzində qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına 4 rəqəmli kod göndəriləcək.